facebook

Σηκώστε βάρη

Μη μου πείτε ότι βλέπετε πολλές γυναίκες στην αίθουσα με τα βάρη στο γυμναστήριο! Οι περισσότερες γυναίκες πηγαίνουμε στο γυμναστήριο για να παρακολουθήσουμε κάποιο πρόγραμμα, όπως αερόμπικ, γιόγκα, πιλάτες κλπ και δεν ασχολούμαστε καθόλου με τα όργανα, πόσο μάλλον με τα βάρη. Υπάρχει η πεποίθηση ότι το να σηκώνεις βάρη είναι είδος ανδρικής γυμναστικής που δεν ταιριάζει σε γυναίκες. Πολλές νομίζουμε ότι αν αρχίσουμε τα βάρη θα «φουσκώσουμε» από μυική μάζα και δεν θα είμαστε καθόλου ελκυστικές. Καιρός να αφήσουμε όλες αυτές τις λάθος εικασίες στο παρελθόν! Η γυμναστική με βάρη έχει πολλά να μας προσφέρει. Με αυτή την άθληση καίμε θερμίδες και θέτουμε το σώμα μας σε κίνηση, έτσι κινούμαστε καλύτερα και έχουμε λιγότερα προβλήματα στις αρθρώσεις και στα οστά μας. Όσο μεγαλώνουμε χάνουμε μυϊκή μάζα και αν δεν αθλούμαστε επιβαρύνουμε αυτό το πρόβλημα. Αν σηκώνουμε βάρη όμως μπορούμε να αποτρέψουμε αυτή τη φυσική φθορά από το χρόνο. Εδώ πρέπει να προσθέσουμε ότι οι γυναίκες έχουν λιγότερους μύες από τους άντρες, άρα έχουν ένα παραπάνω λόγο να χρειάζονται τη γυμναστική με βάρη για να φροντίσουν το μυικό τους σύστημα. Όσες ενδιαφέρεστε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας μάθετε ότι οι μύες είναι υπεύθυνοι για τον μεταβολισμό μας. Οπότε, όσο πιο καλογυμνασμένους μύες έχουμε τόσο καλύτερος θα είναι ο μεταβολισμός μας και θα έχουμε περισσότερη ενέργεια! Επίσης, αν χρησιμοποιούμε βάρη θα βελτιώσουμε τη στάση του σώματός μας γιατί θα δυναμώσουμε τη σπονδυλική μας στήλη. Το αποτέλεσμα είναι να δείχνουμε πιο όμορφες και να μην έχουμε προβλήματα που οφείλονται σε κακή στάση, π.χ. πόνος στη μέση. Αν δεν πηγαίνετε γυμναστήριο αρκεί να αγοράσετε ένα ζευγάρι βαράκια και να κάνετε προπόνηση μόνη σας στο σπίτι. Δώστε μια ευκαιρία λοιπόν και στα βάρη!