facebook

Τί πίνουν τα μωρά;

Βασική πηγή ενυδάτωσης για τα μωρά αποτελούν το γάλα και το νερό. Υπάρχουν όμως και κάποιες συμπληρωματικές ιδέες εξίσου υγιεινές, οι οποίες δεν πρέπει να θεωρηθούν αντικατάστατα του γάλακτος και του νερού, αλλά αποτελούν μια θρεπτική απόλαυση για τα μωράκια. Αντί για την καθιερωμένη φρουτόκρεμα μπορείτε να προετοιμάσετε για το μωρό σας ένα smoothie από φρούτα. Μπορείτε να προσθέσετε και γιαούρτι που θα του δώσει βελούδινη υφή, έξτρα γεύση και έξτρα θρεπτικά στοιχεία. Μια άλλη ιδέα είναι να αλλάξετε τη γεύση που έχει το γάλα του προσθέτοντας κάποιο φρούτο όπως μπανάνα ή φράουλα σε μικρή ποσότητα για να το κάνετε πιο γευστικό.

Επίσης, κλασσική επιλογή είναι ο φρέσκος χυμός πορτοκάλι. Φροντίστε όμως τα πορτοκάλια να είναι γλυκά γιατί τα μικρά σας θα αντιδράσουν σε έντονη ξινή γεύση. Πού και πού μπορείτε να ετοιμάσετε γάλα με κακάο για το μωράκι σας. Δεν πρέπει να προσθέσετε ζάχαρη, αλλά να βράσετε το γάλα μαζί με λίγη σκόνη κακάο. Ο χυμός λαχανικών είναι μια πολύ υγιεινή επιλογή για τα μωράκια. Αν διαθέτετε αποχυμωτή δοκιμάστε να προσθέσετε ακόμη και μαϊντανό ή σέλινο μαζί με τα υπόλοιπα λαχανικά και συμπληρώστε με ένα φρούτο, όπως μήλο, για να δώσετε μια γλυκιά νότα στο χυμό που ίσως έχει λίγο πικρή γεύση από τα λαχανικά. Τέλος, δοκιμάστε να μετατρέψετε τη γεύση του νερού του ρίχνοντας μέσα λίγες σταγόνες χυμό λεμονιού ή λίγες φέτες αγγουριού.

Ειδικά για τους καλοκαιρινούς μήνες που το μωράκι σας πρέπει να μένει ενυδατωμένο, αυτή η λύση είναι ιδανική επιλογή για να καταναλώνει περισσότερο νερό. Ακόμη και τα μωρά μπορούν να βαρεθούνε τα ίδια και τα ίδια, γι’αυτό κάντε μικρές αλλαγές και εντυπωσιάστε τα!